Στους καίρους των έξυπνων, ένας χαζούλης θα επαναφέρει τις ισορροπίες.

υμάμαι την εποχή που οι μαθητές μπέρδευαν στα γραπτά τον Μανώλη Γλέζο που κατέβασε την γερμανική σημαία από την Ακρόπολη, με τον τότε διάσημο πρωταγωνιστή – απόλυτο αρσενικό, Απόστολο Γκλέτσο.

Ένα τέτοιο σφάλμα βέβαια έβγαζε μάτια και έμπαινε απευθείας στο hall of fame των μαργαριταριών.

Ας γελάσω…έχει ο καιρός γυρίσματα.

Όλοι αυτοί οι μαθητές δεν ήταν παρά μικροί προφήτες, αφού : ο Γκλέτσος μπήκε στο ΚΚΕ, η Ελλάδα στο Δ.Ν.Τ. και σήμερα μετά το ξήλωμα της μπάρας στην Εθνική οδό είναι ο επαναστατημένος δήμαρχος Στυλίδας !

Πραγματικότητα – Φαντασία : Γράψατε (1)

Η κοινωνία μας για άλλη μια φορά έχει μπει βέβαια στο φαύλο κύκλο για το αν ο Γκλέτσος έχει δίκαιο ή άδικο.

Ο blogger Ελληνάκι στο πρόσφατο άρθρο του  Οι λάθος ήρωες ήταν ενάντια στο Γκλετσο έχοντας ως κύριο επιχείρημα ότι δεν εξάντλησε ούτε το 10% των ένδικων μέσων πριν καταφύγει στη βία.

Τα γάντια είναι βαμμένα με αίμα εξουσιαστών.

Εδώ θέλω να εστιάσω σε δυο σημεία :

  1. Βία ασκήθηκε στο Χατζηδάκη, στη περίπτωση αυτή βία εξέλαβε μόνο η μπάρα που ξηλώθηκε.
  2. Η δικαιοσύνη μας ΝΟΣΕΙ (άνισες δίκες, τεράστια καθυστέρηση στις αποφάσεις) και πλέον ο κόσμος ή έχει χάσει την εμπιστοσύνη του σ’αυτή ή γνωρίζει ότι όλα είναι μάταια αφού η δικαίωση θα έρθει μετά από χρόνια.

Σήμερα πρέπει να καταλάβουμε ότι οι κοινωνικές συγκρούσεις είναι αναπόφευκτες και αποτελούν το φυσικό αποτέλεσμα μιας πολιτείας που έχει χάσει το κέντρο ισορροπίας της.

Σίγουρα κατά την διάρκεια αυτών των συγκρούσεων το καλύτερο θα ήταν να κυριαρχήσει ο διάλογος και η μη χρήση βίας. Φαινόμενα όμως στυλ Γκλέτσου θα υπάρχουν διότι έχουν λαϊκή αποδοχή, εδώ έγκειται και ο λόγος που θεωρώ ότι πρώτη η δικαιοσύνη οφείλει να δει κάποια προφανή ζητήματα σταματώντας επιτέλους να λειτουργεί μόνο ως αβανταδόρος των εργολάβων και γενικότερα των πλουσίων. Γκλέτσοι στη συνείδηση του κόσμου από εδώ και περά θα υπάρξουν πολλοί, η δικαιοσύνη όμως θα παραμείνει μοναδική.

Επιστέφοντας στην αρχή, γελώ φανταζόμενος τη σχολική τάξη του 2030 όπου στην ερώτηση ‘’Ποιος ήταν ο πρώτος αντιστασιακός ήρωας ενάντια στο ΔΝΤ ;’’ – όταν οι αδιάβαστοι θα απαντάνε Γλέζος, η τάξη θα γελά και η καθηγήτρια θα διορθώνει ‘’ Γκλέτσος ΡΕ στουρνάρι, όχι  Γλέζος…αμάν αυτά τα σημερινά παιδιά !’’.
buzz it!

Advertisements

Comments on: "Γκλέτσος ΡΕ, όχι Γλέζος" (4)

  1. Η διαπίστωση ότι οι κοινωνικές συγκρούσεις είναι αναπόφευκτες, δεν νομιμοποιεί και τον τρόπο που γίνονται αυτές. Φυσικά και θα υπάρξουν κοινωνικές συγκρούσεις, φυσικά κάποιοι θα έχουν δίκιο και κάποιοι άδικο.

    Είναι σημαντικό όμως να υπενθυμίζεται στον κόσμο ότι ζει σε μία Δημοκρατία, όσο κουτσουρεμένη και αν είναι αυτή. Είναι πολύ σημαντικό!

    Δεν μπορούμε να απαξιώνουμε τη Δικαιοσύνη οριζοντίως σε κάθε της λειτουργία. Υπάρχουν περιπτώσεις που λειτουργεί και άλλες που δεν…

    Και για να το επαναλάβω για 649873242η φορά, έστω και ότι ο Γκλέτσος δεν κατέφευγε στη δικαιοσύνη. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να αντιδράση στην απόφαση των διοδίων. Πχ να παροτρύνει τους κατοίκους της Στυλίδας να σηκώνουν τη μπάρα και να μην πληρώνουν, και να τους καλύψει νομικά και οικονομικά εάν και εφόσον έχουν κυρώσεις.

    • Συμφωνώ οτι υπάρχουν πολλοί τρόποι αντίδρασης αλλά δεν μπορώ να παραβλέπω συγχρόνως οτι όσο η Ελληνική δικαιοσύνη κωφεύει, πράξεις σαν και αυτές στο κοντινό μέλλον θα αποτελούν πολύ ελαφριές εκδοχές ανομίας.

  2. Φυσικά και ζούμε σε δημοκρατία, αλλά όταν κόσμος δεν αντέχει άλλο οικονομικά και οι αποφάσεις για οικονομικές αυξήσεις όπως είναι στα διόδια παίρνονται όχι με δημοκρατικό τρόπο αλλά με συμφωνία κράτους – ιδιωτών που εξασφαλίζει μόνο τα συμφέροντα των τελευταίων και αντιδράσεις σε στυλ Γλέτσου θα ξαναγίνουν και ακόμη χειρότερα. Η δράση φαίρνει αντίδραση λέει η Φυσική. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και στην ζωή. Το θέμα είναι οι αντιδράσεις για τα διόδια να γίνουν οργανωμένα και συντονισμένα και να δίνουν προοπτική. Τότε μόνο υπάρχει ελπίδα να αναθεωρηθούν οι συμβάσεις αποικιοκρατικού χαρακτήρα που έχουν συναφθεί για τα διόδια μεταξύ κράτους και ιδιωτών. Διαφορετικά θα μείνουν μόνον οι αντιδράσεις που κάποια στιγμή θα ξεφουσκώσουν. Και ένα τελευταίο, ζώ στη Λάρισα, για να πάς από τη Λάρισα στη Θεσσαλονίκη διασχίζεις ένα δρόμο που σε πολλά σημεία του είναι βραδείας κυκλοφορίας και υπό κατασκευή (Τέμπη κ.τ.λ) και σου ζητούν για διόδια κοστολόγιο που φτάνει στο 30 με 40% της αξίας της βενζίνης που καταναλώνεις, ανάλογα με το αυτοκίνητο. Τελικά εμείς θα πληρώσουμε την κατασκευή των Τεμπών; Αμα είναι έτσι τότε με κάθε χαρτάκι διοδίων που πληρώνουμε να μας δίνουν και μία δωρεάν μετοχή της εταιρείας που εισπράτει τα διόδια μιά και εμείς χρηματοδοτούμε σε ένα μεγάλο ποσοστό την κατασκευή του δρόμου.

    • Για αυτο αγαπητε black ειναι στο χερι της δικαιοσυνης να αλλαξει μυαλα αλλιως την κατσαμε τη βαρκα…

      Αυτο το φιασκο με τη προπληρωμη των διοδιων πρεπει να τελειωνει επιτελους !

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ετικετοσύννεφο