Στους καίρους των έξυπνων, ένας χαζούλης θα επαναφέρει τις ισορροπίες.

αριόμουν όλη τη εβδομάδα να γράψω κάτι για τους τζαμπατζήδες όλα έχουν γραφτεί, κουράζεται σήμερα κάποιος από την υπέρ πληροφόρηση – βαριέται να επεξεργαστεί τις πληροφορίες – μάλλον είμαι και εγώ ένας από αυτούς.

  • Χθές όμως κατάλαβα ότι : Είμαι και εγώ τζαμπατζής.

Είμαι οτιδήποτε δεν θέλουν να είμαι αυτοί οι καραγκιόζηδες που φορούν σακάκια βουλευτών.

Πίστεψα ότι μπορεί να υπάρξει μια μη βίαιη λύση για τα σημερινά προβλήματα, πίστεψα στη συνεννόηση, στο δημοκρατικό διάλογο, στη τσίπα της τελευταίας στιγμής. Προδόθηκα για άλλη μια φορά όπως και πολύ άλλοι.

Είδα χθες τους εκπροσώπους του ΔΝΤ των οποίων ούτε τα ονόματα τους δεν ξέρω να μου λένε ότι είναι δυσαρεστημένοι με τις πορείες, ότι πρέπει να πουλήσω γη και ύδωρ και να σκάσω. Όλα τα παραπάνω πρέπει να τα δεχτώ με λιγότερο από το σημερινό μισθό γιατί δεν είμαι αρκετά ανταγωνιστικός ! (Εδω γελάμε)

Πριν κάτι μέρες βγήκε ο Ρέππας μαζί με ένα σωρό άλλους κουστουμάτους και με είπαν τσαμπατζή, ΟΧΙ ! Πληρώνω τα εισιτήρια αλλά ΝΑΙ ήμουν τζαμπατζής.

Ήμουν ηθικός τζαμπατζής επειδή προσπάθησα να βρω μια ισορροπία, ήμουν ηθικός τσαμπατζής επειδή πίστεψα ότι τα αποδεδειγμένα ως λαμόγια βουλευτές θα έκαναν το σωστό.

Θα σταματήσω, δεν θα είμαι πια τζαμπατζής θα συμμορφωθώ με τους νόμους αλλά όχι τους κούφιους, τους ανήθικους που φτιάχνονται εν μια νυχτί. Γιατί αγαπητοί μου βουλευτάδες και νταβατζήδες οι νόμοι στο τέλος γράφονται από τους νικητές και εσείς έχετε ήδη χάσει το παιχνίδι.

Οι θύελλες θερίστηκαν, τρέξτε να σωθείτε τώρα…

Δεν σας ανήκει τίποτα πλέον για να ξεπουλήσετε αφού την αξιοπρέπεια σας την δώσατε τζάμπα, το μόνο που θα λάβετε είναι βία – λεκτική και σωματική. Είχατε μια ευκαιρία μετάνοιας αλλά αυτή τελείωσε. Μέσα απο αυτό το blog χάσατε ακόμα και την υποστήριξη των Χαζών που είχαν την αφέλεια –ακόμη και σήμερα– να πιστέψουν σε μια ειρηνική λύση.

buzz it!

Υ.Γ. Ένα απίθανο κείμενο του Κωστα Βαξεβάνη για τους τζαμπατζήδες εδω

Comments on: "Ηθικοί τζαμπατζήδες" (4)

  1. Να υποθέσω πως θα αλλάξει και το χρωματάκι της πράσινης κορδελίτσας? Ελπίζω ο κόσμος να καταλάβει πως εχθρός της ελλάδας δεν είναι μόνο το Πασοκ, μόνο η ΝΔ ή μόνο το ΚΚΕ… αλλά ολόκληρος ο κοινοβουλευτισμός…

    Πιπιλήσατε οι πιο πολλοί αρχίδια για μια θεσούλα και τώρα ξεπουλάνε τη διεύθηνση στη Τροικα… και όσο για ψηφους? 2,000,000 μετανάστες περιμένουν να γίνουν έλληνες χωρίς τις δικές σας απαιτήσεις… και να ψηφίσουν το Εβραίο που θα τους ελληνοποίηση… όλα υπέροχα σχεδιασμένα απο τις πέννες των εβραιομασσόνων που στηρίξατε.

    Δυστηχώς πιστεύω πώς η Ελλάδα είναι μια ανάκλαση του θεού Κρονού… η οποία όμως φαγώθηκε σιγά σιγά απο τα παιδιά της… ενώ τη κατηγορούσαν πως τα τρωγε αυτή.

    • Πιστευε εσυ Νικο οτι φταινε οι μεταναστες…μια χαρα το παιζεις το παιχνιδι του διαιρει και βασιλευε.

  2. Ποιός ασχολείται πια με τους τζαμπατζήδες των διοδίων και των μέσων μαζικής μεταφοράς όταν βγαίνουν οι εκπρόσωποι της Τρόικας και μας λένε ωμά να πουλήσουμε τη δημόσια περιουσία μας για να «σωθούμε». Δηλαδή να την πουλήσουμε μισοτιμής και παρακάτω, να μας την πάρουν οι τζαμπατζήδες των περιβόητων «αγορών», τζάμπα. Αυτοί δεν είναι τζαμπατζήδες αλλά μεγαλοτζαμπατζήδες, όπως λέγαμε παλιά νταβατζήδες.

  3. Θα μείνω στην τελευταία πρόταση της ανάρτησης «Μέσα απο αυτό το blog…»

    Δυστυχώς στη χώρα αυτή είσαι είδος προς εξαφάνιση. Οι υπόλοιποι έχουν πιστεύουν με ευαγγελική ευλάβεια αυτά που γράφονται στα ΜΜΕ χωρίς κριτική σκέψη,… χωρίς σκέψη θα έλεγα.

Σχολιάστε

Ετικετοσύννεφο