Στους καίρους των έξυπνων, ένας χαζούλης θα επαναφέρει τις ισορροπίες.

Χτες μου συνέβη ένα παράξενο περιστατικό…

Ήταν γύρω στις 9:00 το βράδυ όταν άκουσα δυο διαδοχικούς χτύπους στη πόρτα μου, άργησα να απαντήσω λόγο του θορύβου της τηλεόρασης. Κάθε βράδυ τέτοια ώρα βλέπω τα μεσημεριανά προγράμματα τα οποία φροντίζω να γράφω σε βίντεο διότι το μεσημέρι δουλεύω.

Έτσι λοιπόν ο άγνωστος επισκέπτης βάρεσε με δύναμη τη πόρτα και με έκανε να πεταχτώ από τον καναπέ μου (ιεροσυλία). Προχώρησα διστακτικά και κοίταξα από το ματάκι. Ήταν ένας γκριζομάλλης γεράκος, χωρίς φόβο άνοιξα τη πόρτα και τον ρώτησα τι ήθελε.

Μου είπε ότι τον έλεγαν Σόρος και ότι είναι ένας από τους μεγαλύτερους επενδυτές της παγκόσμιας αγοράς. Το γνώριζα το όνομα αλλά μου φάνηκε γελοίο. Τι ήθελε ο Σόρος στο σπίτι μου ;

Η παρουσία του στο χώρο προκαλεί - Σόκ και Δέος

Καθίσαμε στο καναπέ του σαλονιού και κοιταζόμασταν με αμηχανία για δυο λεπτά ενώ από πίσω στη τηλεόραση η Τατιάνα παρηγορούσε μια Τρανσέξουαλ η οποία είχε μετανιώσει για την αλλαγή φύλλου που έκανε πρόσφατα.

Χαμήλωσα τη φωνή της Τατιάνας και τον ρώτησα «Τι θες από μένα Σόρος ;». Μου απάντησε ευθέως και χωρίς δισταγμό «θέλω να σε αγοράσω, θέλω να αγοράσω τη ψυχή σου». Έμεινα κάγκελο. Τι θράσος ήταν αυτό; Τον ρώτησα να μου πει για τα λεφτά που ήταν διατεθειμένος να μου προσφέρει και απάντησε «10.000 dollars».

Το Ελληνικό αίμα που κυλά περήφανο στις φλέβες μου χρόνια τώρα δε μπόρεσε να δεχθεί αυτή τη προσβολή και άρχισε να κοχλάζει, ενώ τα μάτια μου κοκκίνισαν. Του φώναζα πως εγώ δεν είμαι δουλοπάροικος και ότι αυτά να πάει να τα πει στο Μπαγκλαντές ή στη Ζιμπάμπουε, εδώ στην Ελλάδα έχει περάσει ο Κολοκοτρώνης, η Μπουμπουλίνα και ο Καραϊσκάκης. Εγώ είμαι ένας περήφανος απόγονος τους και δε θα ξεπουληθώ σε κάθε μεγαλοκαρχαρία της Wall Street. Παράλληλα του επισήμανα ότι ο αγώνας είναι ταξικός και ότι η κυριαρχία του Κεφαλαίου δε θα περάσει !

Ένιωθα παντοδύναμος εκείνη τη στιγμή, όλο το βάρος των γενεών έπεφτε επάνω μου και συγκρίνοντας τον μικρό χλεμπονιάρη γεράκο μπροστά στον νεανικό γεμάτο φλόγα ενθουσιασμό μου με έκανε να διακρίνω ότι όλα στηρίζονται σε μύθους ενώ η ωμή πραγματικότητα βρισκόταν στο ίδιο μου το σαλόνι.

Ο Σορός σηκώθηκε τότε αμήχανα από τον καναπέ,  με κοίταξε στα μάτια και μου είπε : «Συγγνώμη τίμιε και αγνέ Έλληνα, δεν ήξερα τι έλεγα πιο πριν. Με έκανες να νιώσω μεγάλη ντροπή και γι’ αυτό σου προσφέρω 25.000$. »

Οι παλμοί της καρδιάς μου άρχισαν να πέφτουν και δάκρυα χαράς πλημμύρισαν τα μάτια μου. Η δύναμη της θέλησης μου είχε λυγίσει τον ίδιο τον Σόρος!

Τον ευχαρίστησα για τη προσφορά του και τον ρώτησα αν θέλει να του τυλίξω τη ψυχή μου σε δώρο ή να τη πάρει μαζί του χύμα.

Κατόπιν πείρα τηλέφωνο το σουβλατζίδικο της γειτονιάς και τον κέρασα πυτόγυρους για να γουστάρει. Στη συνέχεια είδαμε μαζί τα υπόλοιπα μεσημεριανά της τηλεόρασης πίνοντας μπύρες ώσπου μας βρήκε αγκαλιασμένους το ξημέρωμα. Το πρωί τον συνόδεψα μέχρι το αεροδρόμιο όπου τον περίμενε το ιδιωτικό του jet. Ενώ του κουνούσα το μαντίλι συγκινήθηκα βλέποντας το να χάνεται μέσα στον γαλάζιο Ελληνικό ουρανό.

Τελικά ήταν πολύ εντάξει παππούλης. Είναι κρίμα που υπάρχει τόση μεγάλη απέχθεια στο πρόσωπο του επειδή έχει λίγα δισεκατομμύρια παραπάνω από τον καθημερινό άνθρωπο.

Δυστυχώς όμως όλοι όσοι τον βρίζουν δεν τον έχουν γνωρίσει από κοντά, ούτε  πήραν από αυτόν 25 κολλαριστά χιλιάρικα. Γι’ αυτό είναι όλοι τους κομπλεξικοί και υστερόβουλοι.

Το όλο σενάριο μου γεννήθηκε στο Σύνταγμα σε μια συζήτηση που είχα με φίλους για το πόσα λεφτά θα έπρεπε να δώσουμε κατά μέσο όρο στον καθένα ώστε να αποχωρήσει. Όχι ότι πιστεύω πως είμαστε ξεπουλημένοι. Προς θεού! Υποθετικά πάντα…

buzz it!

Σχολιάστε

Ετικετοσύννεφο

