Στους καίρους των έξυπνων, ένας χαζούλης θα επαναφέρει τις ισορροπίες.

Ο Σταύρος κατάγονταν από μια φτωχή οικογένεια, για την ακρίβεια δεν ήταν οικογένεια, ζούσε μόνος του με τη γιαγιά του σ’ ένα παλιό ερείπιο που είχαν για σπίτι. Ένα παιδί αγρίμι, τόσο φτωχό που πολλές φορές ερχόταν στο σχολείο με τις πιτζάμες του.

Τον Σταύρο τον γνώρισα στο δημοτικό τη δεκαετία του 90’. Ήταν ένα παιδί στιγματισμένο. Το αδύνατο σώμα του, οι άγαρμποι τρόποι του και η έλλειψη «προστασίας» από γονείς τον είχαν μετατρέψει σε έναν εύκολο στόχο για τους μικρούς νταήδες του δημοτικού. Οι νταήδες κατά παράδοση ήταν τα στουρνάρια του σχολείου που προκειμένου να κρύψουν την ανεπάρκεια τους τραμπούκιζαν ομαδικά αυτό το ένα και μοναδικό άτομο.

Τον είχαν ονομάσει «σκουλήκι» και καθημερινά σχεδόν βίωνε την κακοποίηση και τον χλευασμό. Τα υπόλοιπα παιδιά κοιτούσαν αδιάφορα, το θέαμα άλλωστε από ένα σημείο κι έπειτα είχε αρχίσει να μοιάζει φυσιολογικό. Κάποια στιγμή θυμάμαι είχα ρωτήσει μια δασκάλα «Κυρία τον χτυπούν, γιατί δεν κάνετε τίποτα ;» η απάντηση ήταν λίγο πολύ στη λογική «παιδιά είναι και παίζουν», ακόμα και ο διευθυντής το έπαιρνε στο χαβαλέ, καμία φορά μάλιστα τον ‘πείραζε’ και ο ίδιος.

Όσο μπορούσα τον βοηθούσα, πάραυτα μια μέρα του επιτέθηκα χωρίς λόγο, ποιος ξέρει, είχε γίνει άλλωστε κοινά αποδεκτό ότι ο Σταύρος ήταν ένας μαθητής λιγότερο ίσος από τους άλλους και να ένιωσα στιγμιαία πως είχα κάποιο δικαίωμα επάνω του. Αν θυμάμαι κάτι έντονα από το δημοτικό ήταν όλο αυτό το αρρωστημένο σκηνικό.

poor-child

Τα χρόνια πέρασαν, περισσότερα αεριτζίδικα χρήματα έρεαν στη μικρό-αστική τάξη δίνοντας στους αμόρφωτους Ελληναράδες μια αίσθηση μεγαλοσύνης, ξέχασα και εγώ πως οι περισσότεροι άνθρωποι δεν είναι τίποτα άλλο πάρα αγρίμια που η μοναδική τους προτεραιότητα είναι να κοιτούν την πάρτη τους, εκτονώνοντας τα ψυχολογικά τους στους αδύναμους.

Όταν χθες κατέβηκα από το σπίτι και είδα χρυσαυγίτες να χαριεντίζονται με μπάτσους, κατάλαβα πως η ώρα έρχεται, όπου ένα μεγάλο μέρος αυτής της σάπιας κοινωνίας θα νιώσει τη μοναξιά του φτωχού Σταύρου άλλα και του κάθε κακοποιημένου μετανάστη.

Όταν δεν υπάρχει πολιτισμός κυριαρχούν τα πιο αρρωστημένα και άγρια ζώα. Αυτά είναι τα ζώα των αφεντικών. Τελείωσαν τα λεφτά που έτρωγαν και τώρα ψάχνουν για ανθρώπινο κρέας προκειμένου να καλύψουν το κενό της ψευδεπίγραφης ανωτερότητας τους. Θα ξεφτιλίσουν τη χώρα, θα ταπεινώσουν με τη ρετσινιά του ναζισμού πολλές γενεές Ελλήνων και στο τέλος, όταν η προπαγάνδα του μίσους φτάσει στο ζενίθ, θα χάσουν. Αυτό επέλεξε ο «περιούσιος» λαός μας και αυτό θα λάβει.

Comments on: "Δημοτικό και Κοινωνία" (13)

  1. Νομίζω πως το συγκεκριμένο κείμενο είναι ένα απίστευτα άστοχο παράδειγμα για την έκφραση των πολιτικών σου πεποιθήσεων.

    Ο τραμπουκισμός στα σχολεία συνέβαινε καθημερινά και σε αυτό δεν εξυπηρετούσε σε καμία περίπτωση η καταγωγή, αντίθετα τύχαινε να συμβαίνει περισσότερο μεταξύ ατόμων που είχαν τεράστια απόσταση στη κουλτούρα. Αυτοί που επιλεγόταν για τραμπουκισμό είθισται να είναι είτε οι απόγονοι των νερντς είτε αδύναμα παιδιά σα το Σταύρο που περιγράφεις.Ξεκάθαρα θυμάμαι πως είχαμε παιδιά από την Αλβανία και τη Ρωσία που ουδέποτε τα ενόχλησε κανείς κυρίως επειδή ήταν κάπως έξω από το κόσμο των άλλων παιδιών μιας και αποτελούσε μια γενιά που μόλις γινόταν μέτοικοι στην Ελλάδα.
    Οι αντιφάσεις όμως δε σταματούν εδώ, αν σήμερα υπήρχε μια τόσο φτωχή οικογένεια και ήταν Ελληνική θα μπορούσε να βρεί άμεσα τρόφιμα και βοήθεια από τη Χρυσή αυγή. Η Χρυσή αυγή ανεξάρτητα με το αν προωθεί τα δικά της συμφέροντα τα οποία μπορεί να είναι ναζιστικά, χουντικά ή οτιδήποτε άλλο τα προωθεί μέσω κοινωνικού έργου και είναι κρίμα πραγματικά ένα έργο που ανήκει αρχικά στη πολιτεία και μετέπειτα στην εκκλησία να συντελείτε από ένα κίνημα που δεν συλλέγει ψηφοφόρους αλλά τους στρατολογεί.
    Ωστόσο και τα δύο αυτά επιχειρήματα αποκαθηλώνουν τη βάση του κειμένου που είναι οι δήθεν τραμπούκοι κατά των αθλίων όπως κάνει να φαίνεται ο συγγραφέας.
    Και η λογική είναι απλή, οι φοβισμένοι και οι φτωχοί σύγχρονοι Σταύροι με τη δημοκρατική τους ισχύ επέλεξαν να δώσουν στη ΧΑ το 7% για να μπει στη βουλή, καθώς και δουλειές βρήκαν κάποιοι απο αυτούς και φαγητό πήραν όταν πεινάγανε αλλά και προστατευμένοι νιώθουν.

    Είναι λοιπόν ο τραμπουκισμός που γέννησε τον νεοναζισμό ή η ανάγκη της αδύναμης κοινωνίας για εκδίκηση και χρησιμοποίηση αυτού του τραμπουκισμού κατά των μεταναστών από τους οποίους νιώθει απειλή ;
    Προσωπική μου άποψη είναι η χαοτική διαφορά στις κουλτούρες των λαών που το κάθε κράτος αναμιγνύοντας τους προσπαθεί να φέρει τη σύγχυση, ώστε μέσα από τη σύγχυση να προωθήσει τη δική του λύση, αυτή που περιμένει στο συρτάρι.
    Και δεν είναι τυχαίο πως ούτε με τους Ρωσοπόντιους είδαμε Χρυσή Αυγή ούτε με τους Αλβανούς τους Γεωργιανούς κλπ. Αλλά ήρθε με τη γιγάντωση του Ισλαμ μέσα στη καρδιά της χώρας καθώς και με τη παράλληλη αποδόμηση του νεοελληνικού υπερκαταναλωτισμού.

    • Δεν πρόκειται ν’ απαντήσω σοβαρά σε άτομο που στηρίζει τη λαϊκή χειραγώγηση του μίσους και τις εγκληματικές ενέργειες σε βάρος αδύναμων φτωχών αλλοδαπών (τους πλούσιους τους αγαπάμε) ή ανθρώπων με ξεχωριστά γνωρίσματα (Εβραίοι, κομμουνιστές, ομοφυλόφιλοι κ.λ.π.)

      Είστε μικροί, είστε πατριδοκάπηλοι.
      Καμία σχέση με φασίστες.
      Γαμώ την πουτάνα τη φιλανθρωπία σας, καριόλιδες.

      • Αν αποστρέφεσαι το διάλογο και ως επιχείρημα της επιλογής αυτής χρησιμοποιείς τόσο βαριές κατηγορίες είναι λυπηρό…
        Λυπηρό γιατί αν υποθέσουμε πως όλα αυτά που λες για μένα είναι σωστά, πράγματα που δεν είναι καθώς ο καθένας μπορεί να απευθυνθεί στο blog μου και να διαβάσει τις ιδέες μου…τότε εσύ που πιστεύεις πως οι αξίες σου, οι σκέψεις σου και η κουλτούρα σου είναι ανώτερες και ως εκ τούτου οι δικές μου κατώτερες, δε θα πρεπε να με νουθετήσεις και να αποκρούσεις τα επιχειρήματα μου από το να σέρνεις τόσες βρισιές που και όφελος δε δίνουν σε ένα έναν κατώτερο πατριδοκάπηλο αλλά και την έριδα φέρνουν, στην οποία δε θα υποκύψω…
        Αν εγώ είπα στην απάντηση αυτή ή στο blog μου πως είμαι φασίστας ή χρυσαυγίτης δε θα με εξέθετε αυτό σε κάθε λογικό άνθρωπο με το να τους κατηγορώ και να τους επικρίνω ; Ή μήπως έχεις την εντύπωση πως ένας φασίστας όπως λες θα ανέπτυσσε διάλογο και θα αντιμετώπιζε με αυτό το τρόπο τις βρισιές σου ;
        Νομίζω πως και η πολιτική σου θέση και η εμμονή στα πιστεύω σου, σωστά ή λάθος, είναι άκρως βλαβερά για σένα τον ίδιο και καθόλου ωφέλιμα για τους ιδεολογικούς σου αντιπάλους. Διότι στιγματίζοντας και αποφεύγοντας τη συζήτηση δεν κάνεις άλλο από το να κλείνεις κάθε παράθυρο στο μυαλό σου.

        Εφόσον δε θες να συζητήσεις τουλάχιστον δημοσίευσε την απάντηση μου και άστην αναπάντητη καθώς το λιγότερο που θα πρέπει να κάνεις θα είναι να δίνεις το δικαίωμα στον άλλο να αμυνθεί στις κατηγορίες σου.

        • Νικολακη άσε τα ψόφια. Δεν απευθύνεσαι σε άγνωστο. Ψηφοφόρος της Χρυσής Αυγής είσαι, το γνωρίζω καλά. Δέξου λοιπόν στα χέρια σου το αίμα που χύνουν οι φασίστες απο αθώους φτωχούς ανθρώπους κάθε μέρα σε κάθε γειτονιά και σταματά τα «δημοκρατικά» μπαρουφοκείμενα.

          • Εντάξει άλλο ένα αστείο επιχείρημα που εύκολα αποδημείτε… Παραδέχομαι πως ψήφισα όχι επειδή είμαι χρυσαυγίτης αλλά για εκβιασμό στο κράτος και δε το μετάνιωσα γιατί προκειμένου να αχρηστευτεί η ΧΑ έγινε για πρώτη φορά το σχέδιο ξένιος Ζευς, οπότε δε νομίζω και να τους ξαναψηφίσω γιατί είμαι σχετικά ικανοποιημένος απο τη κυβέρνηση μιας και περίμενα τα χειρότερα.

            Στο αίμα τώρα. Κάθε παράταξη έχει χέρια βαμμένα με αίμα, μήπως άνθρωποι της αριστεράς ή έστω με την εύνοια τις αριστεράς δε σκοτώσαν τα παιδιά της Μαρφιν, ή ας πούμε πως ήταν βαλτοί απο το Πασοκ δεν έχει το Πασοκ αυτή την ευθύνη? Πόσες δολοφονίες έχουν γίνει από παράνομους μετανάστες ; Σε αυτό εσύ και ο κάθε ένας που στηρίζει αριστερά κόμματα και ως συνέπεια τη παράνομη παραμονή τους, δεν έχουν ευθύνη ; Όλα τα μνημονιακά κόμματα δεν έχουν κρίμα στο λαιμό τους τις 2,000 μνημονιακές αυτοκτονίες ;

            Μη το κάνεις να φαίνεται τόσο τραγικό και μελό, γιατί μοιάζεις με φερέφωνο που παπαγαλίζεις (όταν τα επιχειρήματα εξαφανίζονται) ρετσινιές και κατηγορώ αντί να κάνεις αντίλογο με με κεντρομόλο δύναμη την ορθή λογική.

            Εγώ πάντως συνειδητοποίησα αυτό, Εσείς τρέφεται απο τη Χρυσή αυγή και η Χρυσή αυγή τρέφεται από εσάς είστε απλώς δύο όψεις ενός νομίσματος, στρατολόγηση ψηφοφόρων και όποιος δεν είναι σε όλα μαζί μας είναι ασφαλώς εναντίων μας. Αυτός λοιπόν ο λόγος κάνει την Ελλάδα να έχει αυτό που της αξίζει υποτέλεια και πνευματική παρακμή, κλέφτες και λοβοτομημένους ιδεολόγους, τρομοκράτες υπερ μεταναστών και τρομοκράτες κατά μεταναστών αλλά και οι δύο τρομοκράτες και ονειροπαρμένοι σκοτώνονται πίσω από μια τάχα μεγάλη ιδέα, ο χρόνος θα σε βοηθήσει να καταλάβεις πως είσαι η ανάκλαση όλων όσων κατηγορείς και μισείς με άλλα χρώματα και κατευθύνσεις.

  2. «Αθώε» «αγνέ» «δημοκράτη» Νικο, κόμμα που τα μέλη του έχουν τα χέρια βαμμένα με αίμα δε ψήφισα. Εσύ το έκανες. Σε κατάπιε το μίσος, καλό σου ταξίδι στην άβυσσο.

    Αποδέξου τουλάχιστον τις συνέπειες και τις ευθύνες που φέρει η ψήφος σου και σταμάτα να ρίχνεις τη μπάλα στην εξέδρα όπως οι υπόλοιποι φλωροδεξιοί νοικοκυραίοι.

    Ή πες ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΑΣ ή απλά σταμάτα να δικαιολογείσαι και να κατηγορείς γενικεύοντας.

    • Αν δεί αυτά τα ποστ ένας άνθρωπος, από΄έναν μορφωμένο ή ένα τυχαίο ιδιώτη τι συμπέρασμα θα βγάλει νομίζεις

  3. Το δημοσίευσε στη μέση καταλάθος οπότε συνεχίζω… Έκανες συνολικά τρείς ανταπαντήσεις παντελώς άσχετες με το περιεχόμενο των απόψεων μου και περιμένεις να μειώσω εγώ τον εαυτό μου χαρακτηρίζοντας τον κάτι που δεν του αναλογεί ; Δυστυχώς φλυαρώντας Στέφανε… και λέω φλυαρώντας επειδή αν και έγραψες πολύ λιγότερα απο μένα δεν είπες τίποτα καινούριο από όσα στο αρχικό σου ποστ… δε θα έπειθες κανένα λοιπόν, ούτε κάποιον τυχαίο ούτε καν έναν σύντροφο σου. Εφόσον λοιπόν οι σκέψεις μου και τα λόγια μου οδηγούν σε χάος και τα επιδερμικά σου συμπεράσματα σε αρμονία αυτό μένει να το κρίνει ο χρόνος και οι αναγνώστες σου. Καλή συνέχεια.

    • Όλα οσα έγραψες αποτελούν ένα αέναο μηδενιστικό κουφάρι το οποίο καμιά -μα καμιά- όρεξη δεν έχω να ξεμπλέκω.
      Αν η λύση στη σκατοκοινωνία που περιγράφεις είναι εγκληματίες νεοναζί, τότε πορευσου στα σκοτάδια σου.

      Έχουν φτιάξει και εδώ γραφεία, ξέρεις, ένα τούβλο ήταν δικό σου.
      Γέμισε η γειτονιά με ξυρισμένους εγκληματίες πιθηκανθρώπους που σε εκπροσωπούν στη βουλή και θες να σου απαντώ πιο εμπεριστατωμένα ;

      Άσε, ξέχνα το.
      Εγώ είμαι ούτως ή άλλως ο χαζός και μεγαλομαλακας, αυτό τουλάχιστον δε πρόκειται να σταματήσω να το παραδέχομαι. Οι έξυπνοι ψηφίζουν γαμιάδες γλόμπους. Οι έξυπνοι κλείνουν το μάτι σε δολοφονίες φτωχών ανθρώπων. Οι έξυπνοι κοιτούν πρώτα την επιβίωση τους κρυμμένοι πίσω από τις φουστανέλες του κάθε Κασιδιαρη. Έτσι δε προχωρά η άρια Ράτσα; Έτσι.

  4. Δε μπορώ να απαντήσω σοβαρά έχω λιώσει στο γέλιο…

  5. Εμένα με προβλημάτισε όταν χρησιμοποιήσες τον όρο «απλά σταμάτα να δικαιολογείσαι» είναι κλασσικό σόφισμα των ΚΝιτών όταν ο άλλος επιχειρηματολογεί, δηλαδή υποβιβάζουν την επιχειρηματολογία σε δικαιολογία… για να αποδώσουν ενοχή στο άτομο με το οποίο διαλέγονται, άρα που είναι το αστείο ;
    Ότι εσύ ενώ με κατηγορείς πως είμαι χρυσαυγίτης δε πιστεύω πως θα βρείς έστω και ένα σημείο σε όσα έγραψα που να με κάνει χρυσαυγίτη, ενώ εγώ αν και είχα πολλού λόγους να αρχίσω να σε λέω ΚΝίτη, δε τους χρησιμοποίησα, γιατι πιστεύω πως το να κατηγορείς στιγματίζοντας δεν είναι άξια κατηγορία.
    Αν τώρα σου τυχε να γεμίσεις Χρυσαυγίτες εντός ή εκτός του οίκου σου είναι ο τρόπος με τον οποίο ο Θεός επιλέγει να δοκιμάσει το μένος σου στη κατηγορία των ανθρώπων αυτή.
    Για αυτό θα πρεπε να προβληματιστείς ξανά και ξανά γιατί όπως εγώ συνηπάρχω με άτομα που στα λόγια δεν έχω καλή άποψη, έμπρακτα φροντίζω να τα αντιμετωπίζω ισόκυρα με ένα τυχαίο περαστικό.

    • Δεν έχω κανέναν ενδοιασμό να δηλώσω υποστηρικτής του ΚΚΕ, το ψήφισα γνωρίζοντας τ’ αρνητικά και τα θετικά του. Το πρόβλημα το έχεις εσύ που ψηφίζεις ΧΑτες και μου το παίζεις παρθενοπιπιτσα, ένα κλικ είσαι να πεις πως είσαι και αντιφασίστας.

      Λοιπόν, αυτός ο ηλίθιος διάλογος τελειώνει εδώ.

      Γράφεις μπαρούφες και είσαι βαριά άρρωστος. Ούτε τα παντελόνια να υποστηρίξεις τις ακροδεξιές απόψεις σου δεν έχεις. Πολύ χαμηλότερος των προσδοκιών…

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.